Når det skjer en feil etter en oppdatering er det som regel en andel av brukerne våre som blir berørt, ikke alle sammen. For eksempel bare de som har rukket å oppgradere til siste versjon av appen og som har en Android-telefon. På tross av dette tar det ikke lang tid før vi får tilbakemelding om at noe er galt.
Vi er naturligvis lei oss for at det av og til skjer feil, men det gleder oss veldig mye å se det engasjementet Trimpoeng skaper. De aller fleste tilbakemeldingene vi får er hyggelige og konstruktive, selv om det kanskje er fra deltakere som ikke har fått registrert turen sin som normalt.
Hjelp oss med å teste oppdateringer
To ganger i løpet av det siste halve året har vi sendt ut en oppdatering av Trimpoeng-appen som har fungert dårlig på enkelte Android-telefoner. Begge gangene har vi testet oppdateringen internt og kommet frem til at den ikke kom til å skape problemer. Begge gangene tok vi feil.
Nå åpner vi for at alle som ønsker det kan teste oppdateringer til appen før de slippes til alle brukerne. I første omgang gjelder dette oppdateringer til Android-telefoner, men vi har planer om å utvide dette til å også gjelde oppdateringer til iPhone.
Les mer om hvordan du kan hjelpe oss med å teste oppdateringer
Psst..
Fordi vi setter pris på at du leser bloggen vår skal vi røpe en liten hemmelighet kun for deg: Vi jobber med en flunkende ny app som skal være klar i løpet av våren. Ikke si det til noen.. :)